lørdag, oktober 20, 2007

Tabula Rasa















Sitter å spiller Beta av Tabula Rasa. En ny MMO som kommer om 1-2 uker. Handlingen finner sted etter at Jorden har blitt angrepet av Romvesner. Lederne på Jorda holdt dette skjult for menneskeheten og evakuerte kun de sterkeste. De med evnen til å slåss. De ble evakuert gjennom en Portal som utenomjordisk liv har holdt skjult på jorden i mange tusen år.

Det virker gøy så langt. Her er meg og mitt non-combat pet ;-)

Level 4 :) satser på level 15 innen den 26. da får jeg beholde charactheren min i Retail om jeg fortsetter å spille ;D

*Oppdatering* Intro-filmen fra spillet:

1 kommentar:

Anonym sa...

Er også med i betaen :D

Blev lidt skuffet da jeg meldte mig til før betaen startede, men først fik invite to uger for release. Men stadig nice at kunne prøve det gratis før man køber det. Har netop bestilt pre-release og satser på level 15. Er level 7 nu efter en dag med spillet, så det skal nok kunne nåes ^^