lørdag, oktober 20, 2007

Chill chill

Sitter her å bare slacker nå. Deilig. Lenge siden sist jeg hadde muligheten til det i helga :) Har jobbet veldig mye de 2 siste månedene. Setter ekstra pris på helga når man kommer til ei helg hvor man har fri :)

Har installert Ubuntu på gamle-pcen. Det blir bare bedre og bedre for hver nye versjon som kommer. Blir bare mer og mer imponert. Mulig jeg kutter Windows helt til fordel for Ubuntu snart. Spesielt med tanke på at jeg kjører Windows-applikasjoner uten problemer ved hjelp av diverse emulatorer. :)) Spiller lett WoW uten store problemer i Ubuntu.

Har gjort flere oppdateringer på bloggen. Lagt til blandt annet en "Playlist" på venstresida som viser de siste sangene jeg har hørt på. Samt statusfelt fra Twitter med små oppdateringer om hva jeg driver på med.

Natten er fortsatt ung!

Ingen kommentarer: