tirsdag, august 14, 2007

Livet på prærien (err...)

Driver å jobber intenst med å få ferdig oppgavene til mappa mi, sånn at jeg kan få tatt fagprøven. Har ikke så mange dagene igjen. Fredag er min siste offisielle dag på Ladejarlen som lærling. På Mandagen begynner jeg min nye hverdag som Elev ved Gerard Schøning VGS.

Jepp, back to school! Denne gangen Almennfaglig påbygning (noe jeg sikkert har nevnt før, men det driter jeg i, du vet jo ikke hvorfor du leser denne bloggen uansett ;))

Blir flott det, Håvard kom inn på samme skole (kompis fra Salg og Service og IKT-Driftsfag), og så vet jeg også at Liv Anette har kommet inn der også. Så gjenstår det bare å se hvem resten blir :)

Ellers er det noe som går meg grenseløst på nervene for tiden; og det er varme busser og ikke minst sommerruter. For noe tull. Folk tar visstnok mindre buss om sommeren, de fryser også fælt har jeg hørt. Team Trafikk løser selvsagt dette ved å kjøpe inn busser uten AC (Air Condition.. jaja, hvorfor forkorte noe, når jeg uansett skal forklare i en dum klamme. Den eneste grunnen til det er at du skal ha mer å lese, så du bør takke meg!!)

Som om ikke det var nok så reduserer vi til 2 avganger i timen. Det er rett og slett vakkert :') (<--sarkasme). Sånn ellers så har jeg bestilt mye fint på Internett i det siste. Ring Thing, The Annoy-A-Tron, Homer Simpsons Talking Wall clock (woohoo!), Simpsons Cast Poster.

Som om ikke det var nok så har jeg også gått til innkjøp av spillet Overlord til Xbox 360, et fantastisk genialt spill; som går ut på å bli verdenshersker, og samtidig være så ond som mulig. Dette blandet med en kjempestor dose humor og masse små demoner til å hjelpe deg! Anbefales!

Ingen kommentarer: