onsdag, mars 09, 2005

litt stress

Det er litt stress for tida. Mye som skjer i forbindelse med skolen, 2 prøver, oppgaver som skal leveres inn, prøver å få planlagt så godt som mulig ting og tang til TG osv.

Det værste er vel matteprøven. Den sliter jeg så fryktelig med. Den er ikke før neste torsdag, men saken er at jeg kan omtrent ingenting av det vi har på prøven. Årsaken til dette er i hovedsak en totalt evneveik lærer som helst burde funnet seg noe annet å gjøre enn å undervise. Har også en prøve i morra, nettverksprøve, må lese på 2 kapitell. Uansett så er den prøven mye enklere enn matteprøven. Nettverksstoffet kan jeg jo så godt fra før, trenger liksom bare å fosse gjennom for å sjekke at jeg har fått med meg alt.

Begynner egentlig å bli skolelei igjen. Kan mesteparten av stoffet fra før, lærerne er sære og undervisningen ensformig. Gleder meg til å bli ferdig med skole for ei stund, komme meg ut i praksis. Burde vel også tenke på å skaffe meg en praksisplass samt og skaffe plass til arbeidsuke i uke 15.

Når det gjelder TG så nærmer det seg med stormskritt. I dette øyeblikk er det 1 uke, 6 dager, 7 timer og 29 minutter igjen. Gleder meg skikkelig, men samtidig har jeg ikke så mye tid til å tenke på det. Det meste begynner dog å komme på plass. Har jo tross alt vært der to ganger før så jeg begynner jo å få litt erfaring med hva som skal være med osv, men det krever jo litt forberedelser likevel. :)

Ingen kommentarer: