torsdag, februar 10, 2005

Humør på topp!

De siste 3 ukene har jeg bare vært i superhumør. Livet føles bare digg å leve. Uten at det egentlig er noen spesiell grunn til det. Jeg føler meg bare levende. Kan ikke huske å ha følt det sånn før. Det skjer også mer i livet mitt for tiden. Tror det har skjedd så mye at jeg har glemt å gi lyd fra meg her.

Det er ikke noe sånn veldig spesielt som har skjedd egentlig. Det er bare litt mer aktivitet. Har gjort masse med venner, vært på fester, fått nye jobbtilbud, trent masse.
Endelig hatt det litt morsomt. Noe jeg har trengt sårt lenge.

Har kjøretime 08:45 idag, forøvrig min andre. Har også kjøretime i morgen (fredag). Kjekt å få kjørt opp. Får håpe jeg får råd til en liten bil etter hvert. I såfall er det bare å si ifra om du vil bli med på en liten road-trip! Pek på kartet så drar vi :D

Ingen kommentarer: