onsdag, februar 07, 2007

Han lever! Han lever!

Bloggen begynner for alvor å bli gammel. Jeg skrev det første innlegget i bloggen i 2003. Det er jo faktisk så mye som 4 år siden. Begynner jo faktisk å eldes jeg også. Da jeg skrev første innlegg her var jeg bare en liten tass på 16 år. Litt rart å tenke på, det er jo bare snakk om månder til jeg fyller 20.

Tenkte jeg skulle prøve å holde litt liv i bloggen, selv om det ikke har vært helt vellykket de siste åra så har det da blitt et lite innlegg nå og da :)

I dag for eksempel, er jeg egentlig i bloggehumør. Ja faktisk så har jeg vært det de siste ukene, men jeg har liksom ikke fått meg til å logge på bloggen og skrive ned mine tanker og meninger.

Fikk forøvrig endelig flytta bloggen over til google-accounten min så da blir det litt enklere å oppdatere den i fremtiden.

Skjera Bagera?
Så.. Hva skjer egentlig i livet fremover? Den største forandringen er vel at jeg skal flytte (igjen...) for andre gang på et år. Vet ikke om jeg skrev om sist gang, men skal uansett flytte igjen nå. Husleia på dette stedet er jo helt på trynet så det er vel på sin plass om jeg skal få sagt det mildt.

Lærlingetiden renner ut
Mine 2 år som lærling nærmer seg slutten (takk og pris), og til høsten skal jeg nok en gang tilbake på skolebenken. For dere som har fulgt med og lest litt i bloggen vet at jeg aldri trodde jeg kom til å skrive følgende: Men jeg gleder meg sinnsykt mye til å begynne på skolen igjen. Føler meg små-ensom for tiden, har ikke så mye kontakt med gamle kjente, pga. våre veier skilles osv. Så om dagene prater man egentlig mest med lærere og andre godt oppe i overgangsalderen. Kan ikke si at det er helt min greie, de har ikke alltid så mye interessant å prate om (sukk).

Så når skolen starter opp til høsten ser jeg frem til å møte nye mennesker på min egen alder og bli kjent med dem.

Latskapen lever videre
Er det noe som fortsatt ikke har forandret seg så er det min grenseløse latskap. Hvis det er noe man kan unngå å gjøre så prøver man for all del å unngå disse tingene. (Sånn som å reise seg fra stolen eller sofaen ;))

Dette har jeg vel dog tenkt å prøve å gjøre noe med (yeah right), skal ihvertfall få trent litt mer. Har et gavekort som jeg fikk i julegave av pappa som skal brukes til å investere i en ny sykkel. Har ikke hatt sykkel på mange år egentlig. Så da skal jeg kjøpe sykkel og bruke den til å sykle til/fra jobb/skole.

Skal ikke så rent se bort i fra at du hører om en mann i 20-årene som ble funnet gispende etter luft i nærheten av Lerkendal på kveldsnytt. Kanskje tilogmed flere kvelder på rad :-P

Legge seg sent, stå opp alt for tidlig
Er fortsatt ekspert på det å legge meg alt for sent og så streve vannvittig med å vekke meg selv til live om morran. Vel det er vel strengt talt ikke jeg selv som vekker meg selv.. Det er vel heller min mor som må leie inn 5-7 musikk-korps, 3 jublende elefanter og en små-ilter grevling for å vekke meg opp. Knapt da våkner jeg :o

Men nå er det bættre på vei til å bli evig seint igjen. Nå er klokka 02:12... kanskje jeg skal legge meg så jeg kommer meg opp i rett tid før jobb i morgen.

Over og ut!
-Morten

Ingen kommentarer: