onsdag, mai 03, 2006

Velkommen sommer!

Det er så herlig når kalenderen viser Mai og solen skinner over byen. Da blir man i godt humør, man vet at sommeren er nær.

Ser veldig frem til å få lønn, så jeg kan nyte en kald utepils i den varme sola. Ahhhh... Sommer!!!

Jeg kan vel kanskje oppsummere hva som har skjedd i livet mitt de siste månedene. Det er faktisk ikke stort. Jeg har mer eller mindre holdt meg litt passiv til "det virkelige liv". Vil ikke si jeg føler meg kjempesosial for tida.

Saken er at med to jobber sliter jeg med selv mer eller mindre ut. Det eneste jeg finner krefter til i mine ledige stunder er:

a) soving
b) spising
c) spille World of Warcraft

...sånn ellers da så har jeg nok en gang tilbrunget påsken på Hamar. The Gathering. for 4. året på rad. Må på mange måter si at årets TG havner på en klar førsteplass. Prolemfritt fra første til siste sekund.

For å veie opp for tapt festing tok jeg en 4 dagers fest i helga, sammen med min gode venninde June.

Bakrus ftw.

Ingen kommentarer: