søndag, august 21, 2005

Siste dag av sommerferien

Ja da var vi kommet så langt at kalenderen viser 21. August. Som for min del er siste dag av sommerferien. I Morgen begynner jeg i ny jobb, som ikt-lærling ved Ladejarlen skole. Der skal jeg være i 2 år framover for å fullføre IKT-driftsfag. Hva som skjer etter denne tid har jeg for øyeblikket ingen formening om, men jeg vil vel få det klart for meg etter hvert.

Sommeren har gått fort, og det har vært tilbragt mindre tid ved datamaskinen enn vanlig. Sommeren har bestått av en del jobbing, samt at jeg har hengt hos venner stort sett hele ferien gjennom. Ja faktisk siden forrige post ble lagt inn i bloggen min.

Etter hvert ble det også funnet plass til en aldri så liten sydentur til mallorca, noe som virkelig var godt etter mye intens jobbing i sommer.

Nå skal jeg først og fremst sove før jeg finner ut hva jeg skal tilbringe resten av dagen til, jeg har nemlig ikke sovet siden natt til fredag. God natt!

Ingen kommentarer: