søndag, januar 02, 2005

Litt av det som skjer i år...

Nå har jeg sløva til langt på natt hver dag den siste uka. Har fort blitt både 4 og 5 før jeg har funnet veien til senga. Det værste er egentlig at det ikke ligger et gram fornuft i det jeg gjør. Det er liksom bare småtteri jeg sitter å pusler med. Greit det også da, men liksom utrolig hvor raskt den derre klokka skal gå. Kalenderen viser allerede søndag det betyr at skolen er farlig nær allerede.

Blir vel greit å komme inn i 'normal' døgnrytme igjen etterhvert, men jeg begynner vel å se fram til Vinterferien allerede på Mandag. Vinterferien er i midten/slutten av Februar en gang så jeg slipper å vente så alt for lenge. Når vinterferien er over så er det bare uker til Påskeferien og et nytt Gathering på Hamar. Og så etter påskeferien så er det en drøy måned så begynner det så smått å nærme seg Mai og russefeiring for min del. Så jeg har da litt å se fremover til.
Høydepunktene fortsetter, I Juni blir jeg endelig 18år og en fri mann. Det skal selvsagt feires med en aldri så stor fest!

Hvis alt går som det skal så får jeg også forhåpentligvis lappen til rundt bursdagen, så da kanskje det blir en aldri så liten road trip?

Så blir det tur til syden med familien en gang ute i August selv om jeg egentlig ikke helt har fått med meg hvor vi faktisk skal. Når jeg kommer hjem så har jeg ikke noen skole å dra tilbake til med det første (JIPPI!!), men det blir forhåpentligvis 2år med praksis *krysse fingrene for at det ordner seg med plass*. Hvis det ikke blir det så får jeg heller vente en stund, og søke til forskjellige bedrifter mens jeg i mellomtida jobber.

Det er vel alt jeg har klart i første omgang. Ser bra ut så langt ihvertfall.

Men nå natt til 2. Januar er det på tide å finne veien til senga, så slipper jeg å sove til utpå ettermiddagen i morra. Skal jo tross alt jobbe ifra 1700.

:)

Ingen kommentarer: